Jedva čekam da vidim kako će to da izgleda kad se svi vrate kući sa posla i u isto vreme zakače trotinete, automobile i voziće na mrežu da se pune...
Preporuke:
5
0
2
sreda, 04 decembar 2019 12:32
Elektro kabl...
... ugrožava prirodnu sredinu? Šta li?
Danci, Danci.
Preporuke:
7
0
3
sreda, 04 decembar 2019 14:14
ći-fu ći-fu ći-fu fu!
Srbija je prepuna vozova na baterije.
Pred novogodišnje praznike,na radost dece.
Preporuke:
1
0
4
sreda, 04 decembar 2019 18:02
Tomas DŽeferson
Izvrsno, g. Engelbreht - Danska će u 2020. početi da u donekle usavršenom obliku koristi akumulatorske šinobuse koje su Pruske državne železnice u redovnoj upotrebi imale još 1907.(Wittfeld-Akkumulatortriebwagen)
Ta izuzetno efikasna železnička akumulatorska vozila, čiji su naslednici tokom u drugoj polovini XX veka bila vozila serija ETA 150 i ETA 176 koja su u svakodnevnom pogonu služila više od 40 godina, imala su totalno reciklabilne olovne akumulatore koji su se noću na krajnjim postajama punili jeftinom „noćnom” električnom energijom tokom mirovanja i odlikovala se velikim ubrzanjem, tihim i čistim radom kako na glavnim, tako i na sporednim linijama.
Bila su inače rashodovana nakon nemačkog Ujedinjenja od strane novog „objedinjenog” menadžmenta namačkih saveznih železnica kao „ekonomski nerentabilna” 1995. i zamenjena dizel-motornim vozovima serije 628. No ohrabrujuće je što se protokom vremena iznova potvrđuje valjanost stare inžerijske maksime „tehnički valjano uvek je dobro”.
Danci, Danci.
Pred novogodišnje praznike,na radost dece.
Ta izuzetno efikasna železnička akumulatorska vozila, čiji su naslednici tokom u drugoj polovini XX veka bila vozila serija ETA 150 i ETA 176 koja su u svakodnevnom pogonu služila više od 40 godina, imala su totalno reciklabilne olovne akumulatore koji su se noću na krajnjim postajama punili jeftinom „noćnom” električnom energijom tokom mirovanja i odlikovala se velikim ubrzanjem, tihim i čistim radom kako na glavnim, tako i na sporednim linijama.
Bila su inače rashodovana nakon nemačkog Ujedinjenja od strane novog „objedinjenog” menadžmenta namačkih saveznih železnica kao „ekonomski nerentabilna” 1995. i zamenjena dizel-motornim vozovima serije 628. No ohrabrujuće je što se protokom vremena iznova potvrđuje valjanost stare inžerijske maksime „tehnički valjano uvek je dobro”.